Opak je pravdou aneb volební sliby ČSSD z roku 2002: - Podporu kultuře, a to včetně jejích mladých, experimentálních a alternativních forem. Chápeme důležitost moderní hudby, divadla a filmu pro rozvoj kulturnosti stejně jako pro porozumění mezi lidmi na celém světě. Zdroj
Akce jsou potvrzené v těchto městech na náměstích od 17 hodin:
Praha – Letná - Svatopluk Karásek, Mirek Broum Band, Půlnoční
Marie, Skřehule, Jolly Joker and The Plastic Beatles Of The Universe ,
Nana Zorin, Oskar Petr, David Koller Brno – Moravské náměstí – Schivana, Stromfishtrombole, Hod HavlíčkůvBrod – Hlavní náměstí - Mravní Zkaženci, Mravenčí Porno Imodium Kolín – Hlavní náměstí - Dřevěná včela, Volant, Nenie Tábor – před budovou matriky – Wolnej pád
Mladá Boleslav – výstaviště - Ivan Hlas a Růžový brejle Plzeň – Hlavní náměstí – Iamm Louny ve Stromovce (bahno) Zina stereophonic punkx, Beruška, Totální nasazení Ústí nad Labem – Hlavní náměstí - Houpací koně, Lidoví léčitelé, Fly to Mars,
V klubech večer:
Cheb – Klub za vodou – Boron, Office bitch, Tony analog a Sagy stereo Olomouc - Voodoo Club, Denisova Turnov - Trabant Ostrava – klub Bogata
V zákonné lhůtě jsme oslovili 21 městských úřadů a oznámili jsme konání
veřejného shromáždění spojeného s hudební manifestaci dle zákona č.
84/1990 Sb. o právu shromažďovacím. Tento zákon mimo jiné říká, že
„občané mají právo pokojně se shromažďovat. Výkon tohoto práva slouží
občanům k využívání svobody projevu a dalších ústavních práv a svobod,
k výměně informací a názorů a k účasti na řešení veřejných a jiných
společných záležitostí vyjádřením postojů a stanovisek. Ke shromáždění
není třeba předchozího povolení státního orgánu.“
Text ohlášení akce:
Zasláno na radnice následujících měst: Brno, Havlíčkův Brod, Hradec Králové, Cheb, Chomutov, Jičín, Karlovy
Vary, Liberec, Louny, Mladá Boleslav, Olomouc, Opava, Ostrava, Plzeň,
Praha, Svitavy, Tábor, Teplice, Třebíč, Moravské Budějovice, Uherské
Hradiště.
Oznámení o konání shromáždění spojené s hudební manifestaci dle zákona
č. 84/1990 Sb. o právu shromažďovacím *
Dle shora jmenovaného zákona Vám tímto oznamuji konání veřejného
shromáždění spojené s hudební produkcí. Připomínám Úvodní ustanovení,
kde se říká, že občané mají právo pokojně se shromažďovat. Výkon tohoto
práva slouží občanům k využívání svobody projevu a dalších ústavních
práv a svobod, k výměně informací a názorů a k účasti na řešení
veřejných a jiných společných záležitostí vyjádřením postojů
a stanovisek. Ke shromáždění není třeba předchozího povolení státního
orgánu.
Účelem shromáždění spojené s hudební manifestaci je */upozornit na
vznikající obavu před omezením svobod částečně nadobytých po listopadu
1989 a před možnou totalitní budoucností připravovanou
Paroubovsko-bublanovskou klikou v podobě omezení práva shromažďovacího./*
*Shromáždění proběhne ve čtvrtek 1. září 2005 od 16.00 do 22.00 hodin na
hlavním náměstí ve vašem městě.* /(v případě Vaší potřeby na projednání
konkrétního místa, záboru prostranctví atd. mě kontaktujte na zdola
uvedeném tel. nebo E-mailu.)/
Předpokládáme, že se celého shromáždění bude účastnit 50 až 5000 lidí,
každý 50ty účastník bude zároveň viditelně označen jako pořadatel. Jde
nám o naplňování ústavnosti a lidských práv, proto věříme, že
shromáždění proběhne v souladu ze zákonem.
Svolavatel je Stanislav Penc, r.č. xxxxxxxxx, Ulice, cislo,
pošta Někde
Telefon xxxxxxxxx E-mail:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Prohlášení týmu www.policejnistat.cz:
Jsme velice rádi, že nejsme sami, komu připadají události kolem
policejního zásahu na festivalu CzechTek a s ním spojené politické
vystupování odpovědných činitelů přinejmenším nevhodné, nezákonné
a v rozporu s Ústavou a Listinou základních lidských práv a svobod.
Mnozí z vás nás již organizačně podporují v jednotlivých regionech, za
což jsme velice vděčni. Nyní se k naší věci rozhodli přispět i mnozí
další umělci a organizátoři, kterým se daří zkoordinovat jednotný
termín protestních koncertů v rámci celé země.
Snažíme se našimi možnostmi podpořit tuto aktivitu a vyjadřujeme tímto
dík a respekt všem, kterým není lhostejný současný a budoucí stav a
vedení našeho státu a snaží se mezi všechny spoluobčany šířit
informace, právní povědomí a možnost vyjádření názoru ať již podpisem
petic, či účastí na akcích pořádaných za účelem demonstrace nesouhlasu
s postupem "mocných".
Tým www.policejnistat.cz
Níže si můžete přečíst dopis iniciátorů protestních koncertů v řadě měst České Republiky.
Pokud máte zájem o další informace o tomto projektu, kontaktujte Stanislava Pence na nebo 605/701081 ( iniciativa www.policejnistat.cz neni organizatorem)
vzhledem k tomu, s jakým ohlasem jsme se setkali u pořadatelů
kulturních akcí a hudebních skupin, kteří se rozhodli s námi
demonstrace spojené s koncerty v jednotlivých městech připravit, jsme
se rozhodli posunout jejich termín z plánovaného pondělí 29. srpna 2005
na čtvrtek 1. září 2005.
Ten den proběhnou protestní demonstrace s koncerty v nejméně 21 městech
České republiky. Jedná se o Brno, Havlíčkův Brod, Hradec Králové, Cheb,
Chomutov, Jičín, Karlovy Vary, Liberec, Louny, Mladá Boleslav, Olomouc,
Opava, Ostrava, Plzeň, Praha, Svitavy, Tábor, Teplice, Třebíč, Moravské
Budějovice, Uherské Hradiště.
Všichni, kteří nám chtějí pomoci, ať se ozvou na
Zvláště pak uvítáme schopné organizátory a účinkující.
Za kolektiv promotérů Filip Kolací a Stanislav Penc
Žádáme všechny, kteří mohou tuto informaci zveřejnit nebo jinak šířit, aby tak učinili.
Jsme znechuceni a pobouřeni zásahem české policie vůči CzechTeku.
Zvláště odporné je nám lhaní Františka Bublana a Jiřího Paroubka o
všem, co se zásahu samotného a příprav na něj týká .
Nemá smysl vyvracet jednotlivé nestoudné lži. Chceme, aby Bublan,
Paroubek a všichni odpovědní policejní činitelé odstoupili. A především
chceme být a budeme ve střehu před možnou totalitní budoucností, kterou
nám chystají v podobě nových zákonů či předpisů o shromažďování.
Vyzýváme i vás, organizátory a účastníky kulturních festivalů, abyste
se spolu s námi zamysleli nad zlověstně narůstajícími tendencemi k
bezpráví v naší zemi. Pronásledování těch, kteří uctívají hudbu techno,
považujeme za bezprostřední útok i na svobodu naši.
V Praze 3.srpna 2005
John Bok, Ivan M. Jirous, Stanislav Penc, Joska Skalník, Pavel Zajíček
Komentářů
Autor: omikron Datum: 2005-08-25 09:46:00budou jeste nejake demonstrace v Praze?
demosky Autor: warp Datum: 2005-08-25 12:36:30asi nebudou... ono ted uz by moc lidi stejne asi neprislo... takze se to ted povede pres konzerty a podobny akce... kde se dobre sbiraj peticni podpisy a pak bude snad treba demoska az to bude potreba pred parlamantem ;D
Do ulic by se mělo jít po prázdninách ze Autor: janek Datum: 2005-08-25 12:55:31Jako bývalý pedagog se rád připojím ;-)
vypadlo mi v titulku: ZE ŠKOL Autor: janek Datum: 2005-08-25 13:06:36(je tam příliš krátké pole formuláře)
Autor: Slartybartfast Datum: 2005-08-25 16:46:34taky bych šel zademonstrovat, dkyby se teda nějaká eště děla!!
Skřehule je pro každou špatnost Autor: xChaos Datum: 2005-08-25 18:32:21Prohnilý buržoazní retro-rock'n'roll samozřejmě u žádných protestů nesmí chybět... :-)
kapely Autor: dakta_S Datum: 2005-08-25 19:42:55cus:) nemohli by ste hodit nejakou blizsi specifikaci ..budou to akce venku nebo vevnitr? jaka tam bude aparatura? muzu rict klukum z par lokalnich ale kwalitnich kapel ... hrajou hc, punk a gridecore muhehe muzou se taky zucastnit??
No konečně! Autor: Jikane Datum: 2005-08-26 02:33:43Co nejdříve co nejvíce informací ať to můžeme rozhodit. Bohužel musíme pracovat a odvádět daně na Pablbkovy výpadky. Rádi si uděláme volno na dobrou věc.
JASNY DEME NA TO***DISCOVERY* Autor: BARRY Datum: 2005-08-26 08:54:36PAROUBEK , 32 MIL ZASAH POLICIE, 30 MIL ANTIFASISTI ,/ PREVOZ RAKETY *DISCOVERY* PRES CELY STATY STAL 25 MIL KC,MY SNAD MAME NEJDRAZSI STATNI UREDNIKY NA CELYM SVETE /
Organizace Autor: kozy Datum: 2005-08-26 10:08:53Potřebujeme i schopné lidi co zajistí v jednotlivých městech distribuci plakátů. Ať se to lidi dozvedi
skupina universal android z UL Autor: keramseh Datum: 2005-08-26 10:12:38
Autor: keramseh Datum: 2005-08-26 10:13:12vas rada podpori svym vystoupenim...
URCITE PRIJDEM Autor: Lanman Datum: 2005-08-26 12:38:12urcite prijedem (do Hradiste) - doufam, ze tam bude i misto k podepsani petice - zatim jsem ji mel moznost podepsat pouze pres internet...
Co je to za kec ? Autor: ZFF Datum: 2005-08-26 13:47:20Prý kdosi řekl Bublaninovi že se má v nejbližší době konat další Czechtek (viz www.ceskenoviny.cz). Co je to za blbost, kdo zase mlží ?
Autor: Klouza Datum: 2005-08-26 16:45:21Myslím si že policie nařezala akorát bandě smažek. Škoda že tak málo!
Papa Klouza
2 Klouza Autor: Lanman Datum: 2005-08-26 17:00:47Zdechni...Neznas ani jednoho z tech lidi co tam byli - jedine co umis je tady velkohube placat neco o smazkach - tady mas neco na cteni zabednence : http://www.blisty.cz/art/24698.html
Nejsme na tom zatim tak blede Autor: superweb Datum: 2005-08-26 17:27:45http://homepage.mac.com/apex grin/.Public/fascism.wmv Tady ukazka toho, jak zasahuji statni organy USA proti D'n'B party.. Party byla pry zcela legalni(a splnovala vesktere byrokraticke nalezitosti U.S. Rave Act(obdoba budouci ceske bublaniny), presto ji zatahla armada se samopaly a vojenskymi psy. A to velmi rychle a bez varovani. Tohle je asi jedine dochovane video, nebot fotoaparaty a kamery armada zabavovala. Cela zprava zde: http://portland.indymedia.org/en/2005/08/323428.shtml snad na tom nikdy nebudeme takhle zle :((
Nejsme na tom zatim tak blede Autor: superweb Datum: 2005-08-26 17:28:15http://homepage.mac.com/apex grin/.Public/fascism.wmv Tady ukazka toho, jak zasahuji statni organy USA proti D'n'B party.. Party byla pry zcela legalni(a splnovala vesktere byrokraticke nalezitosti U.S. Rave Act(obdoba budouci ceske bublaniny), presto ji zatahla armada se samopaly a vojenskymi psy. A to velmi rychle a bez varovani. Tohle je asi jedine dochovane video, nebot fotoaparaty a kamery armada zabavovala. Cela zprava zde: http://portland.indymedia.org/en/2005/08/323428.shtml snad na tom nikdy nebudeme takhle zle :((
American dream 4 all! Autor: kaspar Datum: 2005-08-26 18:22:05tak tomuhle se rika demokracie! este ze se mame kde ucit :] tenhle link http://homepage.mac.com/apex grin/.Public/fascism.wmv uz nejede ... a zabaveni serveru indymedia byva otazka casu :/
Prezentace protestů Autor: Tom.H7 Datum: 2005-08-26 20:44:32Předpokládám záměr přednést na těchto koncertech připomínky k policejnímu zásahu. Doporučuji na každém koncertu pořídit záznam, který bude zde veřejně prezentován na vzdory cenzůry ostatních médií. Ať je patrné, že nejde o nějakou malou skupinu uřvaných půberťáků, kterí se cítí poškozeni. Děkuji
DEMOŠKY V PRAZE Autor: Jiřík Datum: 2005-08-27 10:34:52OHLEDNĚ TĚCH DEMOŠEK, MYSLÍMJ SI, ŽE BY PŘIŠLO LIDÍ DOST, JEN JSEM NEPOCHOPIL, KDYŽ SME BYLI NA PAROUBACKOVI V ROXY, TAK MI TZPKA Z POLICEJNIHO STATU, ŘÍKALA, ŽE JE ZEJTRA DEMOSKA, NIKDO NEBBYL SCHOPNEJ VYLÍZT NA PODIUM A ŘÍCT TO LIDEM. ZKRÁTKA, KDYŽ DÁŠ INFO O DEMOŠCE NA NET TEN DEN ODPOLEDNE, NEMŮŽEŠ ČEKAT, ŽE TI TAM PŘIJDOU DAVY, PROTOŽE O TOM NIKDO NEVÍ. JÁ SE TAM HNAL JAK KOKOT Z PRÁCE A PŘED ÚŘADEM DEMENCE SEDĚLI DVA TECHNAŘI A ČEKALI AŽ PUDOU LHÁŘI ZE ZASEDÁNÍ A JÁ BYL FAKT NAS..... ZKRÁTKA BYSTE MOHLI UDELAT ZASE NĚCO NA LETNÝ S HUDBOU, AT JE PRDEL...
klidně i na ulici Autor: Asik Datum: 2005-08-27 11:42:12nezapomeňte, že dosavadní demošky se konaly během léta tj. spousta lidí na chalupách, dovolených aj. Od září by byla návštěvnost relativně větší
to ZFF Autor: Slartybartfast Datum: 2005-08-27 12:16:59čektekk to nebude , ale bude to velká akce....něco jako loni na čarodky v Krásnu.......bude to spíš Čektečíček ;-)
Na Vlastni Oci Autor: Lanman Datum: 2005-08-27 12:38:36Pro vsechny kteri nevideli porad Na Vlastni Oci o Czech Tekku - rozhodne doporucuji shlednout tento zaznam : http://www.nova.cz/tvarchiv/video/?video=33722
KDE BERE PAROUBACK INSPIRACI???? Autor: Jiřík Datum: 2005-08-27 13:13:38MRKNETE NA NÁSLEDUJÍCÍ ODKAZY, JSOU TO AMERICKÉ OBDOBY WWW.POLICEJNISTAT.CZ, KTERÉ VZNIKLY POTÉ, CO AMERICKÁ ARMÁDA A POLICIE UKONČILA LEGÁLNÍ PARTY(VYHOVUJÍCÍ I RAVE ACT, KTERÝ SI PRO NÁS TEN ZMRD TAKÉ PLÁNUJE)
http://portland.indymedia.org/en/2005/08/323417.shtml http://homepage.mac.com/apexgrin/.Public/fascism.wmv http://www.utrave.org/showthread.php?t=20020&page=1&pp=10 http://www.music-versus-guns.org/versuspress.html NA MUSIC VERSUS GUNS PLÁNUJOU DOKONCE ODKAZ NA CZTK, A NA:http://homepage.mac.com/apexgrin/.Public/fascism.wmv SE MŮŽETE PODÍVAT, JAK SI PAROUBACK PŘEDSTAVUJE DEMOKRACII. ODKAZ NA VIDEO DOPORUČUJI UMÍSTIT VIDITELNĚ NA POLICEJNISTAT.CZ AT VSICHNI VIDÍ CO NÁM TU CHCE TEN KOMOUŠ ZAVÉST................ PRÁVU ZDAR, ZMRDŮM ZMRT
pro TOMA Autor: Slartybartfast Datum: 2005-08-27 13:47:54´´no zvěř při takovídlech decibelech, které sou pouštěny do lesa,no tak, ta se přeci z toho, ta se musí zešílet, vám se to nezdá?´´
CO S SEBOU NA PŘÍŠTÍ KALBU??? Autor: Jiřík Datum: 2005-08-27 14:38:21ZBÝVÁ JEN PODOTKNOUT, ŽE JESTLI SE BUBLAN CHYSTÁ UDĚLAT NA TÝ DALŠÍ KLABĚ STEJNEJ BORDEL JAKO NA CZTEKU, TAQ SI OD KÁMOŠE HOKEJISTY PUČUJU BRNĚNÍ A HOKEJKU, OD DRUHÝHO KÁMOŠE PLYNOUVOU MASKU A NEBUDE MĚ NIGDI SRÁT...:D
DOPORUČUJI VŠEM....KDYŽ BUDEM TAKY TĚŽKOODĚNÝ, TAK NÁS MŮŽOU MLÁTIT JAK CHTĚJ(JÁ JE VEZMU TOU HOKEJKOU)
TAKŽE NA PŘÍŠTÍ KALBU:BRNĚNÍ, MASKU, RUKAVICI(SLZÁK PÁLÍ), PŘEZŮVKY A DOBROU NÁLADU....:D
Pomoc, chci pryč ze Země!!!!! Autor: Libertas Datum: 2005-08-27 15:14:02Kurvy zasraný, asi budu emigrovat z týhletý zasraný planety. Jukněte na http://www.novinky.cz/domaci/63066-vnitro-uz-ma-novy-zakon-na-technoparty.html Jiříku, udělám to samý co ty! Chcete svobodu v týhletý zemi??? Tak si ji nesmíme nechat vzít! Den ode dne nám svobodu ty kurvy politický víc a víc berou. Za chvilku z toho bude totalitní režim :(( UŽ MI TO FAKT MOC SERE, VIVAT ANARCHY!!!!!!!!!!! Už ani kalba se nesmí dělat! FUCK OFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
defenestrace Autor: dakta_S Datum: 2005-08-27 18:25:27doporucuju rozsirit arzenal o "zabawnou pyrotechniku" zwlast takowy ty rakety za sest petek s plastykowou spickou hehe sou pomerne zabawny:) no kdyz nepridou tak si udelame aspon wohnostroj hehe
dalsi mozny reseni:
Defenestrace
Defenestrace aneb vyhození blahorodí z oken. Proč je u nás v oblibě? Vždyť pohleďme na historicky zajímavé:
* I.pražská defenestrace, kdy pražští husité vyhazují katolické konšele z oken Novoměstské radnice (1419, nároky Zikmunda na trůn) * II.pražská defenestrace, lidové bouře, konšelé jsou opět vyházeni na Novém Městě (1483, panování Vladislava Jagellonského) * III.pražská defenestrace, svržení královských místodržících Slavaty, Bořity a také písaře Fabricia (1618, počátek Stavovského povstání)
Historie se nejlépe učí na příkladech. Podívejme na naše dnešní demokraty všech barev. Vymeteme je dveřmi, vrátí se oknem. Nesublimují, nevyčpí, neroztajou. Pronikají kanálem, komínem nebo klíčovou dírkou. Zvládají osmózu. Nezničitelní, přesto recyklovatelní. Stále ti samí, bez oddychového času. Přilepeni k židlím, neodvolatelní. Čeští politici. Jinak to prostě nejde :-)
Main Entry: deˇfenˇesˇtraˇtion Pronunciation: (")dE-"fe-n&-'strA-sh&n Function: noun Etymology: de- + Latin fenestra window Date: 1620 : a throwing of a person or thing out of a window - deˇfenˇesˇtrate /(")dE-'fe-n&-"strAt/ transitive verb
The Real-Time Encyclopedia describes defenestration is "the traditional Czechoslovakian method of assassinating prime ministers."
Petra Hanáková tells us:
This situation culminated in 1419 with the First Defenestration of Prague, in which Hussites threw 7 members of the Czech Town Council out of Prague's New Town Hall window--and to their deaths on the points of Hussite-wielded pikes below. To make the situation more interesting, King Wenceslas IV had an apoplectic fit and died of a heart attack upon learning of the defenestration.
Radio Prague adds:
They began their rebellion in grand Czech style, with the Second Defenestration of Prague in 1618. In this second defenestration, two vice-regents of the Austrian monarch and some governors of the Czech lands were thrown out of a tower window at Prague Castle. They were not killed, however, as they fell onto a pile of garbage (mostly straw) which had accumulated in the castle moat.
Autor: dredarka.Janicka Datum: 2005-08-27 18:32:27dobrá demokracie:(to je na hnus!!!
Musíme bejt v ulicích Autor: Davids Datum: 2005-08-27 19:27:38Nechci Vám do toho kecat, ste dobrý že se snažíte furt něco pořádat,máte moji plnou podporu! Akce který se konaj v Crossu nebo Roxy jsou dobrý, ale můj názor je aby sme nás taky viděli lidi to v klubech zrovna moc neni! chce to pochody po celý ČR, demonstrace atd. Jinak, a to doufám že se nikdy nestane, to utichne a těm zmrdům na hoře to projde!!! Na to oni čekaj, takže se podle toho zařiďme!!!! Řvu z plných plic AŤ ŽIJE CZECHTEK 06
what a beautiful day Autor: dakta_S Datum: 2005-08-27 22:29:11115 lidi na novinky.cz hlasovalo ze toto je kvalitni nazor:
"PepazBerouna 26.8. 2005 - r4bs31.chello.upc.cz
Přesně tak. Smažky řezet, řezat, řezat.Na feťákovi nesmí krev zaschnout. Zdravotní neplatí, sociálku neplatí, zfetované a vožralé se to válí po zemi, hygiena je jim cizi."
zas jeden krasny den je za nami ..jak ja ty nase xenofobni spoluobcany miluju:D
STALE PODPORA Autor: simon Datum: 2005-08-27 21:41:24PRATELE, JELIKOZ JSEM LETOS V DOBE CZTEKU BYL NA DOVOLENE BEZ JAKEHOKOLI SPOJENI SE SVETEM. VSECHNY UDALOSTI JSEM TAK ZACAL SLEDOVAT AZ OD 10. SRPNA A TEPRV NYNI JSEM VIDEL PORAD TV NOVA O CZTEKU NA VLASTNI OCI. POD TIHOU VIDENEHO A HLAVNE VYPOVEDI UCASTNIKU Z NASLEDNYCH DEMONSTARCI ZASILAM POLICEJNIMU STATU.CZ DALSI FINANCNI PODPORU A VYZYVAM VSECHNY KTERI MOHOU ABY TAK TAKE UCINILI, TATO VEC BY NEMELA VYSUMET DO ZTRACENA, JE DULEZITE ZADAT POTRESTANI ODPOVEDNYCH OSOB A VYNIKU. NEJVIC ME DOSTAL TEN ZMRD HUSAK, KTEREJ SI VAZNE NEVIDI DO HUBY. SVETU MIR, CHTELO BY TO OPET DEMONSTARCI, ABY TY SRACI VIDELI, ZE NESPIME A ZE SI NENECHAME SRAT DO KSICHTU.
kde všude Autor: snab Datum: 2005-08-27 21:52:37kdy se bude vědět kde se to bude v těch městech konat ? v kolik a jak ?
Kluby? Autor: grepinn Datum: 2005-08-27 22:01:07Ty koncerty budou opravdu jen v klubech? Jak jsem se o nich poprvé dozvěděl, bral jsem jako samozřejmost, že to bude na náměstích, na Letné a tak. Do klubu nikdo nevidí a všechno pomalu vyšumí do ztracena. Tak trochu doufám, že se pletu... Už jsem se těšil a chystal se zítra vylepit pár plakátů po širokém okolí;) a nějak není co lepit. Přitom datum akce je zvoleno dokonale(...)chtělo by to už zase něco většího.
NECHCEME POLICEJNÍ STÁT Autor: rocnik1990 Datum: 2005-08-27 22:22:39Chce aby to bylo fakt něco velikýho.Zapojit tam co největší množství českých kapel ale i známý osobnosti , který by přišli vyjádrřit svůj názor (H.Pawlovská,V.Havel a další)..Jo a koncerty musí být na náměstích a ten největší Praha-Letná či Václavák...
Pardubice Autor: Alessio Datum: 2005-08-28 10:27:14hey a jako nam tady nic nezorganizijete?:)
Budou muset ustoupit! Autor: Breinwolf Datum: 2005-08-28 15:15:37 Ta akce 1.9.2005 je perfektní nápad a všichni pro které svoboda není prázdným slovem se musí připojit. Jestli je nás tolik pak komunisté musí ustoupit.Ať žije svoBoda! Sejdeme se 1. na celostátních demonstracích proti policejní Brutalitě!
Oznámení o konání shromáždění Autor: kozy Datum: 2005-08-28 15:57:55Oznámení o konání shromáždění spojené s hudební manifestaci dle zákona č. 84/1990 Sb. o právu shromažďovacím
Dle shora jmenovaného zákona Vám tímto oznamuji konání veřejného shromáždění spojené s hudební produkcí. Připomínám Úvodní ustanovení, kde se říká, že občané mají právo pokojně se shromažďovat. Výkon tohoto práva slouží občanům k využívání svobody projevu a dalších ústavních práv a svobod, k výměně informací a názorů a k účasti na řešení veřejných a jiných společných záležitostí vyjádřením postojů a stanovisek. Ke shromáždění není třeba předchozího povolení státního orgánu.
Účelem shromáždění spojené s hudební manifestaci je upozornit na vznikající obavu před omezením svobod částečně nadobytých po listopadu 1989 a před možnou totalitní budoucností připravovanou Paroubovsko-bublanovskou klikou v podobě omezení práva shromažďovacího.
Shromáždění proběhne ve čtvrtek 1. září 2005 od 16.00 do 22.00 hodin na hlavním náměstí ve vašem městě.
Předpokládáme, že se celého shromáždění bude účastnit 50 až 5000 lidí, každý 50ty účastník bude zároveň viditelně označen jako pořadatel. Jde nám o naplňování ústavnosti a lidských práv, proto věříme, že shromáždění proběhne v souladu ze zákonem.
to Pardubice Autor: Seyko Datum: 2005-08-28 22:58:19do Hradce to máš 20 minut vlakem, tak nasedni a doraž ;-) čim víc nás bude, tim líp!
TÁBOR Autor: Rastahani Datum: 2005-08-29 07:41:50Takže v Táboře na náměstí od 16:00 do 22:00. Super! Doufám, že myslíte Žižkovo náměstí na starém městě? Kdy uvidíme rozpis kapel? A nějaký plakáty na vylepení? Rády bych pomohla...
Hradec Králové Autor: snab Datum: 2005-08-29 09:00:15TAk jak to bude probíhat v hraci , bude to na velkém náměstí ? A co tam přesně má být?
BRNO Autor: kim Datum: 2005-08-29 11:25:39...je to dobra myslenka,ale informovanost veskera zadna
lalala Autor: Jahrasta Datum: 2005-08-29 12:26:27Slyšel jsem, že se cztekk o tomto víkendu má odehrát podruhé.Co je na tom pravda???
LETÁKY A INFORMOVANOST Autor: kozy Datum: 2005-08-29 12:49:39vsichni co muzou roznaset letaky ci jinak informovat lidi piste sve kontakty na
Chrudim Autor: Tommy Datum: 2005-08-29 12:54:42Chtl bych se zeptat jestli bude nco v Chrudimi
Demonstrace Autor: Darksun Datum: 2005-08-29 14:31:15Demonstrace s koncertem probehne i v Ústí nad Labem na Lidickém náměstí od 17.00
Média Autor: oveckaa Datum: 2005-08-30 08:04:26Navrhuju sdělit datum a místo konání demonstrací médiím. To bude nejjistější způsob informovanosti velkého množství lidí
Média - ČTK Autor: grepinn Datum: 2005-08-30 09:15:30Souhlasím, chtělo by to oznámit ČTK, ale spíš jako kulturní akci spojenou s protestem (ono to tak vlastně i je), v tom případě by mohli informovat i o přesném čase výkopu;).
Nedelni Zprava CTK Autor: kozy Datum: 2005-08-30 09:19:56Koncerty odpůrců policejního zásahu proti CzechTeku budou později (doplněno o reakci pořadatelů na dnešní výroky Bublana a o podrobnosti o účinkujících na koncertech) PRAHA 26. srpna (ČTK) - Termín koncertů na protest proti policejnímu zásahu na technoparty CzechTek, které měly být 29. srpna, pořadatelé odsunuli až na 1. září. Setkali se prý s velkým ohlasem organizátorů, kteří se chtějí do akce zapojit. "Všechny demonstrace na 21 náměstích budou dle zákona o shromažďování předem nahlášeny," řekl ČTK občanský aktivista Stanislav Penc v reakci na dnešní výroky ministra vnitra Františka Bublana. Ten řekl, že pokud se bude v nejbližší době konat podobná akce jako CzechTek na Tachovsku a účastníci poruší zákon, policie opět zasáhne. Reagoval tak dotaz novináře, podle kterého se údajně v brzké době chystá v Česku podobná akce - tazatel tím podle Pence myslel právě připravované koncerty. "Policie musí chránit zákon. Pokud by tedy někde nastala podobná situace jako na technoparty u Mlýnce, policie musí konat," uvedl Bublan. Penc dodal, že zkušenosti účastníků CzechTeku i dalších lidí, kteří nesouhlasí se zákrokem policie, mluví o tom, že zodpovědní lidé včetně ministra vnitra neznají v Česku platné zákony. "Ministr vnitra, případně jiný zastupující úředník bude informován o současném platném znění zákonů," uvedl Penc. Koncerty spojené s demonstracemi se podle Pence uskuteční v Brně, Havlíčkově Brodu, Hradci Králové, Chebu, Chomutově, Jičíně, Karlových Varech, Liberci, Lounech, Mladé Boleslavi, Olomouci, Opavě, Ostravě, Plzni, Praze, Svitavách, Táboře, Teplicích, Třebíči, Moravských Budějovicích na Třebíčsku a Uherském Hradišti. Svoji účast mezi desítkami umělců potvrdili například David Koller, Oskar Petr, Svatopluk Karásek nebo skupina Echt!. Organizátoři upozorňují, že demonstrace spojené s koncerty pořádají na základě zákona o právu shromažďovacím, podle kterého se říká, že každý občan může využívat svobodu projevu a další ústavní práva a svobody k výměně informací a názorů a k účasti názorů na řešení jiných společenských záležitostí vyjádřením postojů a stanovisek. Informace o koncertech jsou na internetové stránce http://nechceme.policejnistat.cz. Technoparty policie násilím ukončila 30. července. Zásah hájila tím, že účastníci poškodili kromě pronajatého i přilehlé pozemky. Policejní těžkooděnci je rozehnali pomocí slzného plynu a vodních děl. Na obou stranách byly desítky zraněných, účastníci CzechTeku se však často nenechali ošetřit, jiné prý lékaři na místě ošetřit odmítli. Policejní zákrok prošetřuje státní zastupitelství v Plzni. Potrvá to několik týdnů. Markéta Horešovská kš
Hledame pomocniky Autor: kozy Datum: 2005-08-30 09:21:24I mala vec je dulezita v celku. Kdo muze v jednotlivejch mestech pomoc at da vedet na
Napr. distribuce letaku atd....
Pomoc v Usti n.L. Autor: Darksun Datum: 2005-08-30 11:06:04kdo muze pomoci v Usti nad Labem, neposilejte mail na policejnistat.cz, at nemaji zbytecne zahlcenou schranku, ale piste na
(jde o roznaseni letacku, pomoc pri priprave demonstrace, atp.)
Pomůžu v plzni i praze Autor: Chaos Datum: 2005-08-30 11:18:58zdary lidi mohu pomoci s riznášením letáku po praze a plzni
Rozjedem to ve velkym :-) Autor: Chaos Datum: 2005-08-30 11:46:23Tak lidi hurá všichni na čaty at to ví co nejvíce lidí.Díky moc nejen za mne ale za všechny který prožily ten masakr a taky za mého bratra který zatím s námi nemůže protože lidi do nepohody ho pořesily :-(
Jde to ale dreto Autor: Chaos Datum: 2005-08-30 12:08:13
Jde to ale dreto Autor: Chaos Datum: 2005-08-30 12:10:18Probehl jsem par čatu a moc se jim nelibil muj text vetsinou mne vyhodily ale lidi nenechte se odradit nekteri si proste nechaji srat na palici a je jim to jedno ale mne jich je lito.
Kde v Praze? Autor: kali Datum: 2005-08-30 12:16:13tak v Praze teda na Václaváku, Staromáku nebo na Letný?.....
Ke zprave CTK.. Autor: superweb Datum: 2005-08-30 12:29:43Pan Penc, podle toho co rekl CTK, uplne nepochopil na jakou akci Bublan narazel. Jde o vikendovou akci "We are not afraid", ktere se ma zucastnit asi 20 soundsystemu a ma byt jakousi nahrazkou czechteku pro nevyradenou mladez. Akce bude ale ponekud mensiho rozsahu, bude lepe organizovan, zucastni se ji predem dani performeri a bude se konat vyhradne na pronajatych pozemcich. Podle soucasne legislativy tedy nebude mozne proti ni legalne zakrocit. http://www.tekway.cz/flyers_party/czb.jpg
Letaky a v Praze na Letny Autor: kozy Datum: 2005-08-30 13:35:28Praha letna. Kdo muze pomoc distribuovat letaky tak at klikne na
at mu verzi muzeme preposlat
Letáky na internet Autor: Vstek Datum: 2005-08-30 13:37:58Chtělo by to dát sem přesný informace k těm koncertům. Kdy to v jakym městě začíná a kde je to přesně. A dát někam na policejní stát pořádnej odkaz kde se ten "leták" dá stáhnout. Každej si to pak může vytisknout a předat dál. Možná to tu je ale já sem to nenašel.
Autor: kozy Datum: 2005-08-30 14:06:43Za nejakou chvilku to tam bude. Janak vsude to bude ve ctvrtek 1. zari od 17 do 21 hod
dejte sem, prosím, seznam měst Autor: elwex Datum: 2005-08-30 15:21:29Má se to konat už pozítří a nikde jsem zatím nenašel, kde přesně to bude. Velká města mají víc různých náměstí... Proč sem raději nedáte konkrétní seznam jednotlivých náměstí?
Autor: micmystic Datum: 2005-08-30 15:47:18Protestujte si, mate na to pravo! Ale neporusujte zakony a chovejte se jako lide. Je mi lito zpolitizovani celeho CzechTeku. Takovy pan Pelc se chce jenom zviditelnit, ale chova se jako primitiv
DOKAŤE ŤE VÁM JDE O HUDBU! Autor: micmystic Datum: 2005-08-30 15:55:25Pokud bude We are not afraid podle soucasne legislativy, neni duvod, aby policie zasahovala. Pokud to tak probehne, zaslouzite si uctu a nikdo Vas uz nebude podezrivat, ze chcete jen porusovat zakony a provokovat. Dokazete, ze Vam jde skutecne o hudbu a umeni. Tak se snazte!
Nesouhlas s Micmystic Autor: Chaos Datum: 2005-08-30 17:09:57At jsi kdo jsi tak si uvedom ze ty jsi mohl take byt mezi temi co dostali na hubu jenom ze tam tak sedeli takze se zvedni ze zadku a zacni taky neco delat a kdyz nebudes ty tak my urcite jo!protoze my si na hlavy srat nenechame a bezpraví tu taky nechceme jednou uz to tady bylo to je ti malo?????
? Autor: grepinn Datum: 2005-08-30 19:03:22A je to teda v Praze na Letný? A kdo tam bude hrát, když to vylepím ve středu nebo dokonce ve čtvrtek, tak moc velký smysl nemá:/... Jinak ty odkazy na stažení plakátů by se měly dát na viditelnější místo, tady je najde málokdo, všimnul jsem si jich jen náhodou. http://www.kozy.cz/czechtek05/Plakat2_tisk.jpg
pro nick chaos Autor: micmystic Datum: 2005-08-30 22:41:32Asi mas rad chaos. Ja jsem uposlechl vyzvy policie, takze se mi nic nestalo a nestalo by se nikomu nic, pokud by cinili stejne. Pokud me policie zastavi po rychlou jizdu a pozada me o doklady a ja jej pretahnu basebalovou palkou pres hlavu? Jak se bude chovat? Beda tomu, kdo to srovnava s rokem 89, tehdy meli hole ruce. Kdybychom uposlechly vyzvy policie, nemuseli bychom vypadat opravdu jak male deti
RE: micmystic Datum: 2005-08-30 22:41:32 Autor: SunYaC Datum: 2005-08-30 23:12:13Hele, ty poslušnej, takovouhle sebranku poslouchat odmítám! Tohle neni žádná policie. Skutečná policie totiž musí především ctít zákon a nelhat. To, co tam ti obrněný magoři, respektive jejich velení, předváděli, bylo od začátku protiprávní! Počínaje už zavřením dálnice a přístupové cesty na pozemek. O tom, co následovalo potom, není potřeba mluvit. Navíc spousta z nich neměla ani služební čísla. Byli to vůbec policajti? Ti musejí být přece označení! Tak proč bych měl poslouchat někoho, kdo nedodržuje služební předpisy a platné zákony, i když si říká policie? Co má jako bejt? Já jsem agent 007, woe. Posereš se z toho?
Chaos Autor: Roj Datum: 2005-08-30 23:14:52No vidis, ja a dalsi tisice lidi jsme v 89 NEUPOSLECHLI vyzvy Verejne bezpecnosti a koumousi sli od valu! To cumis, vid, primitive :-)
Autor: Anarchy68 Datum: 2005-08-30 23:50:27yeah a dostali sme sa po 89 z dazda pod okvap ale aspon ze ludia dokazali bojovat a nevzdali to, skoda len ze teraz v podstate vladnu ty isty ludia co pred tym len si vymenili kabaty a vacsina populacie im to zozrala. Nic ale ine to nebude ani ked sa vymeni generacia to zas veri mtomu ze pride nova super duper strana z osuper predsedom z ktoreho sa vykluje nieco podobne ako bush a ludia budu zas a znova len nadavat ze akeho kokota to len z volili a o dalsie 4 roky pojdu volit znovu atd.....
CHYBA Autor: Jikane Datum: 2005-08-31 04:44:23Týden lítám po netu sháním info abych to mohla rozhodit dál--NIC jen datum.
Prohlášení den před zákrokem na Czechtek Autor: kozy Datum: 2005-08-31 07:17:22Ukázku arogance a zneužití represivního aparátu pro vytvoření "vnitřního nepřítele" pod záminkou udržení pořádku jsme v naší zemi viděli již několikrát. Dokumentační středisko pro lidská práva proto vyzývá policejního prezidenta a Ministra vnitra, aby namísto porušování svobod občanů nechali největší taneční festival v České republice v klidu proběhnout. Násilí a zákazy proti techno subkultuře mohou přerůst v občanskou neposlušnost, která je zakotvená v ústavě ČR. Jsme přesvědčeni, že zodpovědná správa věcí veřejných v demokratické společnosti nespočívá v utlačování menšin. Dle policejních příprav a dosavadního průběhu Czechtek 2005 se domníváme, že je načase zakročit proti represivním snahám české policie, která jakoby ustrnula někde v roce 1988. Vyzýváme všechny kriticky myslící občany, aby sledovali průběh celé akce a veřejně se k němu vyjádřili. Stejně tak žádáme novináře, aby informovali na základě znalostí zákonů naší země a nenechali se obalamutit líbivými slovy o pořádku a klidu. Dnes jsou na řadě technaři, příště mohou být novináři.
V Milkovicich v pátek 29. července 2005 Stanislav Penc
Demonstrace s koncerty Autor: kozy Datum: 2005-08-31 07:19:24V některých městech radnice zakázali zábor prostranctví tudíž koncerty. Podrobnosti a aktuální stav v jakých městech, od kdy a kdo vystoupí odpoledne
Kolín Autor: HippySatan Datum: 2005-08-31 07:52:07Pozor, Pozor!!!! K 1. září přibyl ještě KOLÍN! Prosím přijďte podpořit. Zahrají kapely Volant, Nenie, dŘevěná včela a DJ Sailor. Jo od 16:00 na náměstí. ZA SVOBODU!!!
Autor: micmystic Datum: 2005-08-31 09:33:05Jeste jednou vas vyzivam, dokazte, ze Vam jde skutecne jen o hudbu, nenechte se vyprovokovat policii, nikym, at to probehne bez problemu.
kde budou koncerty? Autor: krčma Datum: 2005-08-31 09:59:57chtělo by to aktualizovat informace!den před konáním a ještě není jasno v jakejch městech na jakejch místech...jak mužu šířit info dál, když sám nevim?
kde budou koncerty? Autor: elwex Datum: 2005-08-31 10:08:35přesně tak. chtělo by to aktualizovat informace!den před konáním a ještě není jasno v jakejch městech na jakejch místech...jak mužu šířit info dál, když sám nevim? vždyť už je to zejtra a vy sem nejste schopný napsat něco konkrétního... proč, sakra????
Jen o hudbu?? Autor: grepinn Datum: 2005-08-31 10:09:36Jak to myslíš(???), že jde jen o hudbu, tady SAKRA jde o něco víc... Policie beztrestně porušuje zákony, zasahuje na politickou objednávku a jediná reakce státu je ta, že vymyslí represivnější zákon, aby přístě šlo zakázat, potažmo rozehnat, jakoukoliv akci, která pro vedení radnice není dostatečně "kulturní";). Tady jde o mnohem víc než o hudbu, jde o zachování těch několika základních práv a svobod, co nám se nám, právě teď snaží brát!!!! Micmystic, probuď se!
kde budou koncerty Autor: grepinn Datum: 2005-08-31 10:17:37Taky to nechápu, včera v noci na ČT2 tuším, že v Paskvilu, zvali do Prahy na Letnou, že tam bude hrát Nana Zorin a ještě pár kapel, slyšel jsem to jen na půl ucha, a tady pořád nic, šlo snad dokonce o opakování toho pořadu, takže běžel kdoví kdy - zvláštní...
kde budou koncerty Autor: grepinn Datum: 2005-08-31 10:25:56Tady je o tom něco víc: http://czechtek.bloguje.cz/191002_czechtek_item.php je pravda, že 1.9. je skvělé datum pro podobnou akci, ale trochu se bojím toho kolik přijde lidí (snad šlo počkat 14 dní a pořádně to připravit) když i ti co se snažili získat informace je nemají... Opravdu škoda.
infotragedie Autor: dakta_S Datum: 2005-08-31 11:22:28peace hele fakt tohle je nestesti ..kolik lidi myslite dorazi na akci o ktery wetsinou newi kde bude, kdo tam bude hrat a newysi na ni ani jeden plakat jeste 24 hodin pred zacatkem ..pokud spolehate na to ze letnou a dalsich 20 namesti naplni nawstewnici tohohle webu tak to newim newim to by se to pocitadlo muselo jinak protacet:( moc rad bych s tim pomoh ale tohle je fakt problem pokuste se zwerejnit alespon predbezny nezawazny playlisty a konkretni mista konani tam kde uz je rozhodnuto
PRO VSECHNY REMCALY Autor: simon Datum: 2005-08-31 11:48:19KTERY NADAVAJ NA SPATNY INFO, JA NAPR. TEJDEN VIM, ZE TA AKCE BUDE ZEJTRA, ZE BUDE U ME VE MESTE NA JEDNOM Z HLAVNICH NAMESTI NEBO VEREJNECH PROSTRANSTVI, ZE BUDE CCA OD 16 NEBO 17 HODIN, TAKZE SI OD TY DOBY DELAM CAS, A JE ME UPLNE JEDNO, JESTLI BUDU VEDET ZE TO JE NA VACLAVAKU NEBO NA LETNY VCERA, DNESKA NEBO ZEJTRA - NA CZECHTEK TAKY NEVIS AZ DO PATKU KAM POJEDES...TY LIDI SI TO UMEJ NAJIT...
A K REMCALUM TYPU "ZVEREJNETE KDO TAM BUDE HRAT" - TO JE SNAD CELKEM JEDNO NE, PRIMARNE JDEM VZKAZAT P+B ZE NESPIME A ZE SE S NAMA MUSI POCITAT, CO VY NA TO, REMCALOVE...BUDTE RADI, ZE NEKDO VENUJE SVUJ VOLNEJ CAS TEMHLE AKTIVITAM A NEREMCEJTE ;-) SVETU MIR
4 simon Autor: grepinn Datum: 2005-08-31 12:33:54Máš celkem pravdu, ale to nemění nic na tom co je napsáno výš. Lidi co chtějí, si ty informace, co jsou, najdou a nechají se překvapit kdo bude hrát, přijdou hlavně vyjádřit svůj nesouhlas (jako já) s tím co se stalo... Na akci tohoto typu ale mohlo přijít mraky lidí, kteří si nebudou info schánět někde na webu, ale kdyby je praštil do očí plakát, s tím, že bude hrát pár zajímavých kapelek, překonají svou lenost a prostě přijdou. Je fakt spousta lidí co na klasické demonstrace nechodí, nelezou na www.policejnistat.cz, ale Paroubek a spol. už jim dlouho leží v žaludku, jsou jednoznačně proti zásahu a je velmi pravděpododobné, že se o té akci mnoho z nich ani nedozví. Já jsem se chystal vylepit v neděli plakáty v minimálně 3 městech okolo Prahy ale nebylo co lepit a zvát někoho, na hlavní náměstí, na koncert někoho, od 16 do 22hod (teď už je to, nevím proč, 18-21hod) bylo docela málo. Jinak remcal snad ani nejsem;), jen mě to dost mrzí...
důležité je známo Autor: hrouda Datum: 2005-08-31 12:45:04vím, že je to zítra, vím ve kterých městech (vis. nahoře), vím kdy a taky kde (hl. náměstí). Půjdu tam a kdo tam bude hrát se uvidí.
ad simon + hrouda Autor: krčma Datum: 2005-08-31 12:54:35to by mě teda zajímalo, kerý že je to hlavní náměstí v praze...
simon Autor: dakta_S Datum: 2005-08-31 12:56:34hele jo to je wsechno pekny pokud by slo ciste o me tak je mi to uplne fuk a staci mi kdyz to bude na tomhle webu dwe hodiny predem ...owsem pokud po nas nekdo chce pomoc s propagaci a wylepem plakatu tak to uz je zase o necem jinym ..jak muzu propagowat neco o cem wim s urcitosti snad jen datum??? nawic sem mel pocit ze cim wic lidi dorazi tim lip a tim padem to tezko muzes omezovat na "TY LIDI SI TO UMEJ NAJIT" ..ne kazdej komu se ten zasah nelibil je tak ortodox ze by lez na policejnistat.cz x krat za den ..dalsi spousta lidi internet wubec nema ...copak by se info nemelo dostat i k temhle lidem??? ..tak obecny info jaky dostanu tady to muzu rownou na platak napsat "1. zari se neco bude nekde poradat ..urcite pridte:)"
Praha - Letna Autor: kozy Datum: 2005-08-31 13:09:35to uz je jasny. Jinak vsude se lidi muzou sejit. Myslim tim na hlavnich nam. v uvedenejch mestech. Kdo chcel vedet neco konkretniho ke konkretnimu mestu napsal na
a mohl, nebo muze se zapojit do organizace.
bubla bulaaa Autor: dakta_S Datum: 2005-08-31 13:20:5212:34 - Ministr vnitra Bublan vyzval k jednání organizátory technoparty CZtek 2005 avizované na následující víkend. Tvrdí, že ho už několikrát přislíbili. Chce předejít problémům.
http://zpravy.idnes.cz/
kozy Autor: dakta_S Datum: 2005-08-31 13:29:55wpohode chapu ze usporadat takowouhle akci swepomoci je poradnej hardcore a nemate cas se ani wyspat chapu respekt ..nicmene proste mam pocit ze PR trochu wazne a ze to bude na ukor nawstewnosti ...no snad to klapne drzim palce;)at uz to dopadne jakoli mozna by byl zajimawej napad usporadat tak za 14 dnu Nechceme policejni stat vol. 2 tentokrat s pewnym programem, samostatnym webem a poradnejma plakatama ..bublan s paroubkem se tam stejne budou drzet jak klistata takze neni kam spechat:) PEEEEEACEE
ad bubla bubla Autor: dakta_S Datum: 2005-08-31 13:32:33mozna by nebylo od weci dat Bublovi vedet ze policejnistat.cz neorganizuje vikendovou akci We are not affraid tusim ze se mylne domniva ze teknoscenu nekdo ridi
Jak v Chebu Autor: Nosy Datum: 2005-08-31 15:52:07Čau chci se zeptat jak to bude probíhat v Chebu - chci podpořit :-)
Kde a co.... Autor: kozy Datum: 2005-08-31 19:35:12Hudbou proti nesvobodě „nechceme policejní stát“
V zákonné lhůtě jsme oslovili 21 městských úřadů a oznámili jsme konání veřejného shromáždění spojeného s hudební manifestaci dle zákona č. 84/1990 Sb. o právu shromažďovacím. Tento zákon mimo jiné říká, že „občané mají právo pokojně se shromažďovat. Výkon tohoto práva slouží občanům k využívání svobody projevu a dalších ústavních práv a svobod, k výměně informací a názorů a k účasti na řešení veřejných a jiných společných záležitostí vyjádřením postojů a stanovisek. Ke shromáždění není třeba předchozího povolení státního orgánu.“
Účelem tohoto shromáždění nazvaného „Nechceme policejní stát“ je upozornit na vznikající obavu před omezením svobod částečně nadobytých po listopadu 1989 a před možnou totalitní budoucností připravovanou Paroubovsko-bublanovskou klikou v podobě omezení práva shromažďovacího.
V zhledem k tomu, že v některých městech dochází k obstrukčním snahám ze strany místních úředníků, konání protestů znemožnit rozhodli jsme se shromáždění uskutečnit jen v následujících městech.
V těchto městech na náměstích od 17 hodin zahrají například: Praha – letná- Svatopluk Karásek, Mirek Broum Band, Půlnoční Marie, Skřehule, Jolly Joker and The Plastic Beatleso Of The Universe , Nana Zorin, Oskar Petr, David Koller Brno – Moravské náměstí – Schivana, Stromfishtrombole, Hod Havlíčkův Brod – Mravní Zkaženci, Mravenčí Porno Imodium Kolín – Dřevěná včela, Volant, Nenie Tábor – před budovou matriky – Wolnej pád Mladá Boleslav – výstaviště Ivan Hlas a Růžový brejle Plzeň – Mariánské náměstí – Iamm Louny ve Stromovce (bahno)Zina stereophonic punkx, Beruška, Totální nasazení Ústí nad Labem – Houpací koně, Lidoví léčitelé, Fly to Mars,
V klubech večer: Cheb – Klub za vodou – Boron, Office bitch, Tony analog a Sagy stereo Olomouc - Voodoo Club, Denisova Turnov - Trabant Ostrava – klub Bogata
Jen demonstrace: Hradec Králové
V zhledem k shora uvedenému jsme se rozhodli uspořádat v krátké době další již rozsáhlejší akci na více náměstích v celé republice.
Za promotéry Filip Kolací a Stanislav Penc O chystaných akcích další podrobnosti budou na www.kozy.cz Email:
tel: 605/701081
? Autor: RBLS Datum: 2005-08-31 20:38:04Nedávno jsme pořádali happening v Ústí nad Orlicí, který měl docela úspěch. Teď má být akce ve Svitavech, ale nejsem si 100% jistá jestli tam opravdu něco bude. A tak kdybyste někdo něco bližšího věděl..... napište. Díky moc.
příště by to chtělo dřív info Autor: elwex Datum: 2005-08-31 22:18:49Až budete pořádat něco dalšího, rád bych taky šířil informace o konání demonstrací, ale napište ty podrobnosti, prosím, alespoň týden do předu...
H Autor: Jonnel Datum: 2005-08-31 22:26:33Zítra jedu do Holešova k zubařovi,tak tam asi udělám demonstraci :)
Protesty pokračují Autor: kozy Datum: 2005-09-01 09:58:52V zhledem k tomu, že v některých městech dochází k obstrukčním snahám ze strany místních úředníků, konání protestů znemožnit rozhodli jsme se shromáždění uskutečnit jen v následujících městech.
Vzhledem k shora uvedenému jsme se rozhodli uspořádat ve středu 28. září 2005 na den sv. Václava další již rozsáhlejší akci na více náměstích v celé republice.
Za promotéry Filip Kolací a Stanislav Penc O chystaných akcích další podrobnosti budou na www.kozy.cz Email:
tel: 605/701081 Žádáme všechny, kteří mohou tuto informaci zveřejnit nebo jinak šířit, aby tak učinili.
Pódium na Letné Autor: xChaos Datum: 2005-09-01 13:53:58Minimálně pódium a celý aparát na Letné už stojí, a povolení magistrátu se podařilo během dneška sehnat. Takže minimálně v Praze to rozhodně proběhne.
proc jen sakra Autor: koutlosh Datum: 2005-09-01 16:23:05musim byt nemocny pokazde, jak se neco deje ?!? Chjo :)
hezke Autor: toNic Datum: 2005-09-01 19:36:02... ale moc lidi asi nedorazi. Ani ja, jeste "smrdim" v praci a vydelavam na dalsi policejni zakroky a socdemackou rozhazovacnou politiku :-(
1 Autor: Jonnel Datum: 2005-09-01 21:15:12Kozám bych radil udělat jednu pořádnou akci,než to rozdrobit po celé zemi.Myslím že účast v Horní dolní v počtu dvou lidí je maximálně xmíchu. A hlavně zavčas zveřejnit místo a čas a plakát,ať je čím pokrývat republiku :)
? Autor: RBLS Datum: 2005-09-01 22:42:05Teď jsem dojela z HK. Dost zklamaná. Jela jsem takovej kus a nic z toho...jen bolavý nohy a nasranost. Oběhala jsem tam snad všechny náměstí i Masarykovo, ale nic se tam nekonalo......je to tím že jsem tam dorazila až v 18hod? Dřív to nešlo, práce je práce a vlaky nejsou teleport. Chjooo.... :-(
Letna Autor: Roj Datum: 2005-09-02 02:04:21Koncert byl supr, lidi moc nebylo, ale zazitek fakt supr!
28. září znovu Autor: kozy Datum: 2005-09-02 10:55:24Ve středu 28. září 2005 na den sv. Václava další již rozsáhlejší akce na více náměstích v celé republice.
Za promotéry Filip Kolací a Stanislav Penc O chystaných akcích další podrobnosti budou na www.kozy.cz Email:
. tel: 605/701081 Žádáme všechny, kteří mohou tuto informaci zveřejnit nebo jinak šířit, aby tak učinili.
Diky Vsem ucastnikům Autor: Chaos Datum: 2005-09-03 12:18:05Děkuji vsem co se zucastnily ctvtecni demonstrace.Diky vam jsem nasbiral asi petset podpisu.Takze este jednou za vsechny DIKY
Díky Autor: HippySatan Datum: 2005-09-03 17:28:17Děkujeme všem co příšli na protestní koncert do Kolína.
POPTÁVKA PO VIDEÍCH!!! Pokud máte VIDEA z Czechteku 2005, která jste nám ještě nezaslali prosíme kontaktujte nás na: office@policejnistat.cz
CzechArt:
PolicejniStat.cz
hledá náměty na samolepky a vtipný a úderný A2 plakát, kterým bude
zahlcena Praha a další města. Nápady, možnou pomoc a
hlavně VLASTNÍ NÁVRHY posílejte na zuzka@policejnistat.cz nezapomeňte na kontakt na Vás.